Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdravím. Mám otázku - je článek funkční i pro ZPS 14? to jsem vyhrála v létě v soutěži a zatím měnit nebudu. S pluginy je to v pohodě (druhý článek), ty už mám od 12, ale tady si nejsem jistá. Díky moc.

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Renčo, fungovat to bude, ale systém je trochu jiný, protože předchozí verze nemá samostatnou záložku s filtry jako nová 15ka ;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, pro mě opravdu užitečný článek. Mimochodem, ty fotografie vypadají taky slibně!!

1 0
možnosti
Foto

Jj, už v 11ce to fungovalo:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za článek, určitě mi to pomůže.

Karma. R^

2 0
možnosti
Foto

Tak fajn Jardo, origo článek je na Zoneru :-)

http://www.milujemefotografii.cz/pridejte-si-dalsi-filtry-do-zoner-photo-studia-15

nebo na mém webu :-)

http://photo-pazdera.com/blog/jak-pridat-dalsi-filtry-do-zps-15-72.html

Ať dobře slouží a bude pokračování na zásuvé moduly, to budou další stovky filtrů :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 824x
Téměř 30 let se věnuji fotografování. Více se dozvíte na www.photo-pazdera.com

Seznam rubrik

Oblíbené knihy